1 Ağustos 2010 Pazar

CAZ-BEDENLER

Saymazsak güzelim karışık şiirleri
ve bilgin dahilindeki diğer garip halleri
daha yakın olmak istiyorsun bana...


GÖTANLAM-1:tutmayın kakamı/çıkacak var/bırakın yakamı/bıkacak var...İ.A. için

Yalnız insan edilgendir/Hiçbir şeye bulaşmayan

Ben de biraz Attila İlhan'ım
ama tersinden

Kan olur muyum kırmızıya boyasalar beni?


GÖTANLAM-2:Aklıma hep boktan şeyler geldi

Yeraltından Notlar:Bugün metro bozuldu;iki dakika bekledik;endişe,tehdit ve korkuyla sekteye uğradı rutin;from any Russian writer to Putin

Geceydi,yalnızdım
Ama hiçbir 900'lü hattı aramadım
-911 hariç değil-
Telesekretere boşalamayanlardanım

GÖTANLAM-3:Aklıma bir bok gelmedi

...Saymazsak güzelim yapışık ikizleri
ve bilgim haricindeki istisnai halleri
İNSAN VÜCUDU TEK KİŞİLİKTİR.

0 yorum: